13 stu 2013

ODRŽANO „PREDSTAVLJANJE NACRTA MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA PRIVLAČENJE INOZEMNIH ULAGANJA U KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKU ŽUPANIJU“ U OKVIRU PROVEDBE PROJEKTA INVESTrategy

U organizaciji PORE Razvojne agencije Podravine i Prigorja 13. studenoga 2013. godine s početkom u 09.00 sati održano je „Predstavljanje nacrta marketinške strategije za privlačenje inozemnih ulaganja u Koprivničko-križevačku županiju” u okviru projekta INVESTrategy koji je odobren za sufinanciranje u okviru trećeg javnog poziva IPA Programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska 2007-2013.

Predstavljanju je prisustovalo 25 sudionika, predstavnika jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, HGK Županijske komore Koprivnica, HOK Obrtničke komore Koprivničko-križevačke županije te projektnog partnera REDEA-e d.o.o.

Opći cilj projekta je povećati priljev izravnih stranih ulaganja u pogranično područje hrvatskih županija – Varaždinske, Međimurske i Koprivničko-križevačke, te mađarske županije Zala.

Na početku prisutnima su se obratili ravnateljica gđa. Melita Birčić koja je ukratko predstavila projekt, njegove glavne ciljeve i aktivnosti te zamjenik župana Darko Sobota koji je napomenuo važnost stranih ulaganja za gospodarstvo i društvo naše Županije.

Stručnu i tehničku pomoć pri izradi Marketinške strategije pružala je konzultanska tvrtka ARATA BIZ d.o.o. čiji je predstavnik Marko Jurčić govorio o prednostima izravnih stranih ulaganja te o tome kako nisu sva učinkovita za lokalnu zajednicu. Imajući u vidu razvojne potencijale Koprivničko-križevačke županije, određena su četiri primarna sektora na koja bismo se trebali orijentirati, a to su metalo-prerađivački, prehrambeni, farmaceutski i drvni sektor.

IMG 1770IMG 1769

IMG 1762

IMG 1755

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci