11 stu 2013

NAJAVA „PREDSTAVLJANJA NACRTA MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA PRIVLAČENJE INOZEMNIH ULAGANJA U KOPRIVNIČKO KRIŽEVAČKU ŽUPANIJU” U OKVIRU PROVEDBE PROJEKTA INVESTrategy

ipa logo

 

 investrategy

 

                                      

U okviru provedbe projekta INVESTrategy koji je odobren za sufinanciranje u okviru trećeg javnog poziva IPA Programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska 2007-2013, a ima za opći cilj povećati priljev izravnih stranih ulaganja u pogranično područje hrvatskih županija – Međimurske, Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije te mađarske županije Zala,

PORA Razvojna agencija Podravine i Prigorja organizira

„PREDSTAVLJANJE NACRTA MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA PRIVLAČENJE INOZEMNIH ULAGANJA U KOPRIVNIČKO KRIŽEVAČKU ŽUPANIJU”

koje će se održati u srijedu, 13. studenog 2013. godine u prostorima PORE Razvojne agencije Podravine i Prigorja, Florijanski trg 4, Koprivnica

Program predstavljanja „Nacrta Marketinške strategije za privlačenje inozemnih ulaganja u Koprivničko-križevačku županiju”, obuhvaćat će sljedeće teme:

  • Zašto ciljano privlačiti ulaganja
  • Konkurencija u privlačenju ulaganja i benchmarking analiza
  • Potencijalna emitivna tržišta i perspektivne grane industrije
  • Ciljevi strategije
  • Marketinški alati za privlačenje ulaganja
  • Prikaz akcijskog plana za razdoblje 2014 -2017

„Nacrt Marketinške strategije za privlačenje inozemnih ulaganja u Koprivničko-križevačku županiju” predstavit će gosp. Marko Jurčić i gosp. Mladen Lovrenčić iz tvrtke Arata biz d.o.o.

eu logo

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci