NAJAVA „PREDSTAVLJANJA NACRTA MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA PRIVLAČENJE INOZEMNIH ULAGANJA U KOPRIVNIČKO KRIŽEVAČKU ŽUPANIJU” U OKVIRU PROVEDBE PROJEKTA INVESTrategy
U okviru provedbe projekta INVESTrategy koji je odobren za sufinanciranje u okviru trećeg javnog poziva IPA Programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska 2007-2013, a ima za opći cilj povećati priljev izravnih stranih ulaganja u pogranično područje hrvatskih županija – Međimurske, Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije te mađarske županije Zala,
PORA Razvojna agencija Podravine i Prigorja organizira
„PREDSTAVLJANJE NACRTA MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA PRIVLAČENJE INOZEMNIH ULAGANJA U KOPRIVNIČKO KRIŽEVAČKU ŽUPANIJU”
koje će se održati u srijedu, 13. studenog 2013. godine u prostorima PORE Razvojne agencije Podravine i Prigorja, Florijanski trg 4, Koprivnica
Program predstavljanja „Nacrta Marketinške strategije za privlačenje inozemnih ulaganja u Koprivničko-križevačku županiju”, obuhvaćat će sljedeće teme:
- Zašto ciljano privlačiti ulaganja
- Konkurencija u privlačenju ulaganja i benchmarking analiza
- Potencijalna emitivna tržišta i perspektivne grane industrije
- Ciljevi strategije
- Marketinški alati za privlačenje ulaganja
- Prikaz akcijskog plana za razdoblje 2014 -2017
„Nacrt Marketinške strategije za privlačenje inozemnih ulaganja u Koprivničko-križevačku županiju” predstavit će gosp. Marko Jurčić i gosp. Mladen Lovrenčić iz tvrtke Arata biz d.o.o.