23 kol 2010

UDRUGA BURZA SUVENIRA U SURADNJI S AMERIČKO HRVATSKIM PARTNERIMA/PROARTIA INSTITUTE I UDRUGOM KULTURNI TURIZAM OBJAVILA NATJEČAJ ZA ODABIR HRVATSKOG SUVENIRA I ORIGINALNE PONUDE KULTURNOG TURIZMA

 

Udruga Burza suvenira iz Splita u suradnji s američko-hrvatskim partnerima/Proartia Institute i udrugom kulturni turizam u okviru Projekta Promicanja hrvatskog kulturnog turizma na američko tržište objavila je natječaj za odabir hrvatskog suvenira i originalne ponude kulturnog turizma AUTENTIČNOST-PROFESIONALNOST-KONKURENTNOST- Projekta promocije hrvatskog kulturnog turizma na američko tržište koji obuhvaća slijedeće:

–          ETNO SUVENIR – obilježje kulturne baštine

–          GASTRO SUVENIR – zdrava autentična hrana

–          UMJETNIČKI SUVENIR – hrvatska kreativnost

–          EKO SUVENIR – odgovornost prema okolišu

–          DESIGN SUVENIR – originalnost umnoženih predmeta

–          KULTURNI TURIZAM – manifestacije i događanja

–         KULTURNI TURIZAM – interaktivni turistički programi

Cilj Projekta je kontinuiranom promocijom na američko i hrvastko tržište odabranih suvenira i projekata kulturnog turizma promovirati Hrvatsku kao mediteransku zemlju autentične kulturne baštine čiji se turistički programi ne oslanjaju samo na klimatske kvalitete, kako bi produžili turističku sezonu i osigurali veći obim posla proizvođačima suvenira, umjetnicima i obrtnicima, te ostalim djelatnicima kulturnog turizma.

Za sve dodatne informacije o natječaju kao i natječajnu dokumentaciju obratite se u PORU Razvojnu agenciju Podravine i Prigorja  na broj telefona 048/621-978.

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci