PREDSTAVLJENA NACIONALNA KAMPANJA ZA PODIZANJE RAZINE OSVIJEŠTENOSTI U OKVIRU PROVEDBE PROJEKTA „E-POSLOVANJE – POBOLJŠANJE POSLOVNE KONKURENTNOSTI PUTEM ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA“
Jučer 05. srpnja 2011. godine u prostorima Delegacije Europske unije u Republici Hrvatskoj u EU Infocentru u okviru provedbe projekta „e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja“ započela je kampanja za podizanje razine osviještenosti malih i srednjih poduzetnika.
Sve prisutne uvodno su pozdravili Brankica Novosel, ravnateljica Uprave za malo gospodarstvo ispred Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i Radoslaw Piontek, direktor projekta ispred tvrtke Ecorys Polska. Suzana Vračević, voditeljica projekta ispred Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva dala je kratki pregled cijelog projekta, čiji proračun iznosi 1,55 milijuna EUR-a i financira se iz pretpristupnog programa IPA. Provedba projekta započela je u svibnju 2010. godine i trajat će 22 mjeseca. U provedbu je uključeno 10 potpornih institucija s područja Republike Hrvatske koje su odabrane temeljem natječaja i koje će dobiti najsuvremeniju informatičku tehnologiju u ukupnoj vrijednosti 550.000,00 EUR-a, te će dalje pružati usluge i podršku malim i srednjim poduzetnicima u Republici Hrvatskoj, a u svrhu podizanja njihove konkurentnosti.
Lesezek Jakubowski ispred tvrtke Ecorys Polska, voditelj projektnog tima predstavio je važnost interneta i poslovanja putem interneta, te istaknuo kako je unatrag 20 godina od kada je dizajnirana prva web stranica svijet postao globalno selo i da je danas široka primjena informatičke tehnologije u svakodenvnom životu, a isto tako i u poslovanju. Istaknuo je kako ulaskom Republike Hrvatske kao 28. članice u Europsku uniju nestaju trgovinske barijere, povećat će se poslovne prilike, međutim javit će se i veća konkurencija na velikom europskom tržištu, te će samo najkonkurentnija poduzeća moći opstati i ostvarivati profit. Zbog toga je vrlo bitno da mali i srednji poduzetnici u Republici Hrvatskoj iskoriste sva dostupna sredstva kako bi povećali svoju konkurentnost na globalnom Europskom tržištu.
Prezentaciju je održao i Ivan Plačko ispred Međimurske regionalne agencije REDEA koja je također jedna od 10 potpornih institucija u provedbi ovog projekta.
Konferencija predstavljanja nacionalne kampanje za podizanje razine osvještenosti završila je simboličnim spajanjem na internet, koje je predstavljalo uključivanje malih i srednjih poduzetnika Republike Hrvatske u globalno elektroničko poslovanje koja će im omogućiti povećanje konkurentosti na svjetskom tržištu.