12 lip 2018

OBJAVLJEN NATJEČAJ ZA MJERU ULAGANJA U VINARIJE I MARKETING VINA

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru „Ulaganja u vinarije i marketing vina“, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi izgradnje/rekonstrukcije, poboljšanja nepokretne imovine, troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi povezani s izgradnjom/rekonstrukcijom, poboljšanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme, troškovi kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracija zajedničkih žigova, a u skladu s člankom 33. stavkom 1. točkom a), b), c) i d) Delegirane uredbe Komisije (EU) 2016/1149 od 15. travnja 2016. godine o dopuni Uredbe (EU) br. 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća u pogledu nacionalnih programa potpore u sektoru vina i izmjeni Uredbe Komisije (EZ) br. 555/2008 (SL L 190, 15.7.2016.) i Listom prihvatljivih troškova iz Priloga I. Pravilnika.

Prihvatljivi korisnici mjere „Ulaganja u vinarije i marketing vina“ su: poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%.

Rok za podnošenje prijava je do 6. srpnja 2018. godine.

Natječaj i detaljne upute možete vidjeti OVDJE.

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci