10 srp 2015

MOGUĆNOST ZA PODUZETNIKE – TEDXBINNENHOF

TEDxBinnenhof Made in Europe je inicijativa Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.

Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljati na godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (dalje: SME Assembly) 18.-20. studenog 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a.

Što dobivaju poduzetnici?

TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akcelareatorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?

Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?

• ideja za koju javnost nije čula ili značajna ideja (za koju je javnost možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
• poduzetničko rješenje za globalne izazove;
• ideja koja ima društveni učinak;
• odnosi se na Europu;
• razumljiva je za široku javnost;
• inspirirajuća je i povezujuća;
• ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
• idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje:

• Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
• Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
• Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa?

Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.
Rok za prijavu na nacionalno natjecanje: 14. rujna 2015. godine.

Sve ostale informacije kao i obrasce za prijavu možete pronaći na slijedećem linku: http://www.minpo.hr/default.aspx?id=6254.

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci