U OKVIRU PROJEKTA “E-POSLOVANJE” ODRŽANA RADIONICA NA TEMU “WEB STRANICA – PROMOCIJA I PREZENTIRANJE TVRTKE NA GLOBALNOM TRŽIŠTU”
U okviru provedbe projekta “e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja” Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, a u organizaciji PORE Razvojne agencije Podravine i Prigorja, u četvrtak 17. studenoga 2011. godine u novoj dvorani zgrade Koprivničko-križevačke županije na Florijanskom trgu u Koprivnici održana je 2. radionica na temu „Web stranica – promocija i prezentiranje tvrtke na globalnom tržištu“ kojoj su prisustvovali poduzetnici s područja Koprivničko-križevačke županije. Glavni cilj projekta “e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja” je poboljšati konkurentnost hrvatskih subjekata malog gospodarstva putem povećanja razine svijesti i upotrebe elektroničkog poslovanja i elektroničkog trgovanja.
U prvom dijelu radionice Ivana Majetić, certificirana trenerica e-poslovanja predstavila je prisutnim poduzetnicima prednosti i mogućnosti internet marketinga. Naglasila je važnost interneta kao najvažnijeg medija putem kojeg možemo plasirati proizvode i usluge na globalnom tržištu te kako promovirati proizvode i usluge putem web stranice kako bi došle do izražaja među milijunima sličnih na internetu, iza kojih stoje poduzetnici koji se bore za istu stvar – privući pažnju potencijalnog potrošača baš na sebe.
Kako web stranicom upravljati samostalno, uz mogućnost dodavanja novih tekstova, slika ili video materijala i arhiviranja ili uklanjanja postojećih sadržaja, objasnio je certificirani trener, Tihomir Robotić. Prisutnima je predstavio CMS (Content Management System) platformu WordPress, besplatno rješenje za upravljanje web stranicom što uključuje upravljanje sadržajima, web standardima i multimedijom. Sudionici radionice imali su priliku i praktično isprobati mogućnosti koje nudi WordPress te su upoznati s načinom kako samostalno izraditi vlastitu web stranicu. Prezentiran je i concept SEO (Search Engine Optimization), usluga Google Adwords, te korištenje Social Network kanala kao što su Facebook i Twitter u marketinškim aktivnostima. Praktičnim primjerom predstavljeno je kako vrlo jednostavno i jeftino oglašavati tvrtku koristeći alate Google Adwords i Facebook PPC (Pay Per Click) oglašavanje.
Verica Ujlaki, također certificirana trenerica e-poslovanja praktičnim je primjerima i vježbama pokazala alate za praćenje posjećenosti web stranica i interakcije s posjetiteljima web stranica, Google Analytics i Alexa. Prisutni su imali priliku isprobati alate i vidjeti kako pratiti posjećenost vlastitih web stranica te koji su korisnicima najzanimljiviji dijelovi tih stranica. U drugom dijelu svojeg predavanja pokazala je prisutnima način korištenja domaćih i inozemnih stranica za aukcije.