19 ožu

OBJAVLJEN NATJEČAJ ZA MJERU „ULAGANJA U VINARIJE I MARKETING VINA“

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru „Ulaganja u vinarije i marketing vina“, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi izgradnje ili rekonstrukcije, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi prenamjene u vinarije, prezentacijske ili prodajne objekte, troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi povezani s izgradnjom ili rekonstrukcijom, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme, troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.

Prihvatljivi korisnici mjere „Ulaganja u vinarije i marketing vina“ su: poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR-a potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%).

Rok za podnošenje prijava je do 30. travnja 2019. godine.

Natječaj i detaljne upute možete vidjeti OVDJE.

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci