RASPISAN NOVI NATJEČAJ IZ NACIONALNOG PROGRAMA POMOĆI SEKTORU VINA 2014-2018 ZA MJERU PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA
U sklopu „Vinske omotnice”, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama 30/16 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.
Korisnici ove mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).
Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. Tržište trećih zemalja obuhvaća sljedeće zemlje: Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtenštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur. Detaljan popis prihvatljivih aktivnosti i troškova za mjeru Promidžba naveden je u samom Natječaju.
Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH.
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura, dok je minimalni iznos potpore po projektu 3.000 eura. Isti korisnik tijekom trajanja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. unutar mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja može podnijeti prijave za najviše pet različitih projekata, odnosno tržišta u istoj godini.
Rok za podnošenje prijava na natječaj je do 29. travnja 2016. godine, a ostale detalje natječaja možete pronaći na službenim stranicama Agencije za plaćanja.