OBJAVLJEN JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA SUFINANCIRANJE MEĐUNARODNIH SPORTSKIH NATJECANJA U 2026. GODINI
Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za iskaz interesa za sufinanciranje međunarodnih sportskih natjecanja u 2026. godini.
Cilj Poziva je poticanje i potpora organizaciji međunarodnih sportskih natjecanja koja se odvijaju na području Republike Hrvatske, kao načina promidžbe sportskih vrijednosti i popularizacije sporta među građanima, unaprjeđenja sustava sporta te međunarodne sportske promocije Republike Hrvatske.
Projekti se prijavljuju u jednu od dvije skupine sufinanciranja ovisno o vrijednosti projekta i vrsti odnosno razini međunarodnog sportskog natjecanja koje se organizira u sklopu projekta.
SKUPINA A
U ovu skupinu prijavljuju se projekti u sklopu kojih se organiziraju:
- Svjetska i europska prvenstva seniorske kategorije i mlađih dobnih uzrasta iznad (i uključujući) godina, u olimpijskim i paraolimpijskim sportovima, granama i disciplinama te sportovima, granama i disciplinama olimpijskih igara gluhih ili:
- Natjecanja seniorske kategorije u olimpijskim i paraolimpijskim sportovima, granama i disciplinama te sportovima, granama i disciplinama olimpijskih igara gluhih na kojima se ostvaruju bodovi za olimpijske igre, paraolimpijske igre, olimpijske igre gluhih, svjetska i europska prvenstva ili bodovi za službene svjetske rang ljestvice
Ukupna vrijednost projekta koji se prijavljuje u skupinu A mora iznositi najmanje 200.000,00 eura. Ako je ukupna vrijednost projekta niža od 200.000,00 eura, a zadovoljen je jedan od uvjeta pod točkama 1. i 2., projekt se prijavljuje u skupinu B. Prijavitelj čiji je projekt prijavljen u skupinu A može zatražiti sufinanciranje do 300.000,00 eura s time da zatraženi iznos ne smije iznositi više od 60% vrijednosti projekta. Ostatak sredstava potrebnih za provedbu projekta prijavitelji su dužni osigurati iz ostalih izvora (vlastitih, privatnih, javnih i dr.) te o istome dostaviti dokaz.
SKUPINA B
U ovu skupinu prijavljuju se projekti u sklopu kojih se organiziraju ostala međunarodna sportska natjecanja koja nisu navedena u skupini A, uključujući međunarodna sportska natjecanja veterana i međunarodna sportska natjecanja u organizaciji Hrvatskog akademskog sportskog saveza, Hrvatskog školskog sportskog saveza i njihovih članica, ukoliko ista nisu financirana putem programa javnih potreba u sportu na državnoj razini.
Ukupna vrijednost projekta koji se prijavljuje u skupinu B mora iznositi najmanje 100.000,00 eura. Prijavitelj čiji je projekt prijavljen u skupinu B može zatražiti sufinanciranje do 100.000,00 eura s time da zatraženi iznos ne smije iznositi više od 60% vrijednosti projekta. Ostatak sredstava potrebnih za provedbu projekta prijavitelji su dužni osigurati iz ostalih izvora (vlastitih, privatnih, javnih i dr.) te o istome dostaviti dokaz.
Prihvatljivi prijavitelj na Poziv mora biti udruga iz sustava sporta koja je osnovana sukladno Zakonu o udrugama (Narodne novine, broj: 74/14, 70/17, 98/19 i 151/22) i Zakonu o sportu.
Prihvatljivi partneri mogu biti udruge, ustanove ili trgovačka društva upisani u Evidenciju pravnih osoba u sportu NISUS-a i registrirani za obavljanje sportske djelatnosti sukladno Zakonu o sportu.
Prihvatljivi troškovi za provedbu aktivnosti neposredne organizacije i održavanja Projekta su troškovi:
- 1.1. skupina troškova: smještaja, prehrane i organiziranog prijevoza sportaša, stručnih timova sportaša, službenih osoba koje sudjeluju u organiziranju i vođenju sportskog natjecanja (kao što su suci, delegati i sl.), volontera te službenih predstavnika međunarodnih sportskih udruženja za vrijeme održavanja natjecanja na području Republike Hrvatske (organizirani prijevoz se odnosi na troškove za prijevoz navedenih osoba od njihovog smještaja u mjestu održavanja natjecanja (hotela i sl.) do sportske infrastrukture na kojoj se održava natjecanje kao što su troškovi najma vozila, usluge vozača, goriva, cestarine i sl.)
- 1.2. skupina troškova: opremanja koja se odnose na nabavu (i najam) sportske opreme, sportskih rekvizita i ostale opreme neophodne za provedbu projekta i sanacija i/ili adaptacija javne sportske infrastrukture nužne za provedbu i održavanje projekta
- 1.3. skupina troškova: za edukativne aktivnosti koje se održavaju u sklopu projekta (troškovi za angažiranje predavača, putni troškovi predavača, tiskanje edukativnih materijala, oprema i rekviziti potrebni za provedbu edukativne aktivnosti i sl.)
- 1.4. skupina troškova: osiguranja projekta i sportske građevine za vrijeme realizacije natjecanja (vatrogasci, hitna medicinska služba, policija, zaštitari i sl.), medicinske službe/zdravstvene zaštite sportaša, anti-doping kontrole, troškovi izrade diploma, plaketa, pehara, medalja i sl.
- 1.5. skupina troškova: dozvola/prava organiziranja međunarodnog sportskog natjecanja (kotizacije prema međunarodnim sportskim udruženjima), najma prostora za provođenje pripreme i natjecanja sportaša, osiguranja sportaša, organizacije (ureda za organizaciju, izrade i distribucije ulaznica, ceremonijala otvaranja i zatvaranja te prostora za medije), službenih odora (za osobe koje sudjeluju u pripremi i provedbi)
- 1.6. skupina troškova: promidžbe i oglašavanja s ciljem vidljivosti projekta.
Javni poziv otvoren je do 6. listopada 2025. godine do 14:00 sati.
Više informacija o Javnom pozivu možete pronaći OVDJE.