05 stu

NAJAVA NATJEČAJA ZA MJERU PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA I MJERU INFORMIRANJE U DRŽAVAMA ČLANICAMA

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju najavila je objavu Javnih natječaja za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja i Informiranje u državama članicama krajem studenoga 2020. godine.

Korisnici mjera su: stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.

Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba.

Javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore u mjeri Informiranje.

Prihvatljivi troškovi  za mjeru Promidžba su:

  • objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže);
  • ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje;
  • ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja;
  • ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja;
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Prihvatljivi troškovi  za mjeru Informiranje su:

  • informativne kampanje;
  • sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku uniju;
  • oglašavanje u medijima na tržištu država članica;
  • izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica;
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Informativne aktivnosti su prihvatljive ukoliko se provode u okviru:

  • informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne;
  • događaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije.

Više o navedenom možete pronaći OVDJE.

Print Friendly, PDF & Email

Povezani članci

Veličina teksta
Kontrast